F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

kemampusan otak!! oh ok
Assalamualaikum w.b.h..

dah lama x berblogging..banyak cerita nak dikongsikan..tapi masa itu terlalu limited..
seriously saya cakap..dah terlalu penat dgn kehidupan di agama yan..
pernah terbayang x kehidupan orang dulu2..haahh..begtulah kehidupan di agama yan klu time x da ayar..
nama ja skolah dkt gunung jerai..ayar sat ada..sat x da..

klah..nak tahu result ujian bulan mac..
wah terkejut kot..nombor last okeh..tapi sbenarnya bkn nombor last..
cikgu x ltk markah math and bm saya okeh..itu x adil..
harus saya mnegakkan keadilan hari ahad ni..

klu nak ckp bab skolah tu..
klas kami laki pompuan campur okeh..itu agak tidak best..lbih best klu laki pompuan diasingkan..
sbb saya tngok khidupan bdk2 lain kat skolah tu agak sosial walaupon skolah agama..
saya takut dgn kehidupan di sana..kadang2 saya x suka jumpa bdk laki..nak bercakap dgn bdk laki pon rasa mcm mluat..saya x pernah ckp lagi  dgn bdk skolah sana even sepatah..bdk laki yg skelas pon x prnah cakap..nak p mlantak ckp dgn yg lain..kadang2 ada ja skumpulan bdk laki dok buat meeting apa nth kat tangga depan..saya x suka okeh..ianya mnyukarkan saya utk turun ke bawah mnggunakan tangga depan..ada ja tangga blakang..tapi bdk laki yg guna..sbb itu saya redah ja tangga blakang..rasa mcm nak pesan ja dkt skumpulan bdk laki tuh..tlong la jgn buat meeting kat tangga tu..buat je lah kat klas ka..bilik meeting ka..kat dorm hampa ka..klu dia terasa itu dia..ataupon dia terasa dia kawan orang tu..ingat2 lah..x payah nak bermeeting dah dpn tangga tuh..

nnt skolah saya buat hari kesenian islam..
amar dijemput..saya ckp dkt abang...ecehhh!!
dia kata x mau pi..
"bang din dengar amar mai tu,bang din tau dah.ada konsert punya..x mau pi..klu ada ceramah bang din pi"
okeh fine..dia smmangnya warak la kot,..tapi slalu mmbuli saya kat rumah..tapi kamera x da..bagaimanakah??
kamera dkt kak muteh..

bab belajar..emmm..bleh la..
tapi math saya agak tidak paham..dari suka hingga mluat kat math..
sbb ketiadaan guru..kna share dgn klas hasanah..kami x blajar 2 bab lah..
dan cikgu tu ajar agak laju..saya x suka bljar dlm bilik seminar tu..ia mmbuatkan mata ni jadi kuyu..
dgn aircon sgala bagai..saya x suka blajar dgn aircon..mmang pnghalang kejayaan btui aircon nih..

kami ada pertandingan hias dorm..
llaki mlawat dorm pompuan..pompuan mlawat dorm llaki..
sorry to say..orang lain bleh la excited nak lawan dorm orang laki..tapi tidak saya..
x suka llaki mlawat dorm prempuan..dan perempuan mlawat dorm laki..tapi ada ja bdk dorm saya tlis statement kat fesbuk..katanya"x sabaq nak mlawat dorm A8(lelaki)"..apakah???
x malukah..yaww..x terlintas kat fikiran saya rasa seronok nak mlawat dorm llaki..
akak2 dorm saya sangatlah sporting..tapi bdk2 dorm saya yang form1 amat memeluatkan saya..dgn perangai bdk2 diorang..saya x suka ukeh..saya lbih ska bergaul dgn kak2 dorm saya daripada bdk2 form1 dorm saya..kadang2 saya x cakap dgn mereka..ttapi mreka sntiasa mngeluarkan kata2 yg mnyakitkan hati..buat dunno sudah..mlawan jgak..

bab kawan..
saya ada ramai kawan kat sna..smuanya caring sharing..truthly I say I love have friends like them..
terutama dini,aini,dian,nani and sya and smua bdk 1ukhuwah..
perangai shafiah slalu mmalukan saya dan rakan2 yg lain..tapi kan?? kan?? kan??
kadang2 dia baik..baik sangat jew..*mana bleh nak puji lelebih..nnt dia kmbang..

klah dah panjang lebar kot..lagipon kpala saya tngh serabut nescafe nih...rasa mata tu dah nak juling..
this my newest picture..sorry krang mmuaskan,pakai tab ja..nih time outing minggu lpas..


wsalam..
muahahaha ♥ less than three..

2 comment[s] | back to top