F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

happy birthday to you,darling!!!
assalamualaikum w.b.h.

kelmarin birthday darling saya yg ke 12 tahun..
UPSR candidates yooo..
moga2 dia dapat 4A1B..jgn 5A..
bleh jadi teman saya kat Agama Yan..muahahaha..ambik berkat..

x ahhh..ofkoz la saya nak dia dapat 5A..UPKK dia dah dapat 8A..
hebak la tew..nk dibandingkan saya yg hanya 6A2B..tarak C okeh..baik2 skit..
dia sgalanya mmang terhebak dari saya..
dia juara tilawah quran sampai peringkt negeri kedah..dah masuk zon kebangsaan tew..
saya..alaaaa..bercerita dgn pidato pon ckup2 mkan ja..
okewlah tu..

skrang dah year6..dia dah x bleh nak wakil skolah untuk KAFA..just untk skolah pagi..
okewh lew tew..

thun ni dia dapat 2 anugerah...wahh..klah wa beb..
satu tokoh puteri..satu lagi tokoh pelajar..terhebat kamu darling..
tahun lpas dan tahun 2010 dia dapat anugerah tokoh pelajar harapan skolah..two years tuu..
thun lpas saya dapat brgandingan degn dia..saya dapat tokoh putri..dia tokoh plajar..
klu dia dapat lagi tahun ni..wohohoho..three years..jles haprak saya tau..



she's everything..she's more good than me..she's the best than me..
saya hanya mnumpang tuah dia sbgai bdk yg terhebakk..

dia cantik okeh..time kami halus2 dulu..
ramai spupu2 yg panggil dia korea..damn..saya jeles..
muka dia mmang mcm korea pon..dulu2 pon..dia adalah cucu kesayangan wan okeh..
dia sglanya untuk wan..

time saya primary school thun lpas..
mmang bnyak orang laki mnat kat dia okeh..x terkira..
now dia year 6..pandai lah kot dia jaga diri dia sniri dari tempias bdk2 jahat..

k bye..ckup dah kot..x mau wish bayak2..
sblah rmh ja pon..

 wsalam..
muahahaha ♥ less than three..



0 comment[s] | back to top