F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

SMKA YAN..okeyh ja..
salam..

skian lama x update blog..saya x blik slama 3 minggu..
3 minggu di sana ditemani dgn kedesihan tahap melampau..
nak balik..nak balik..nak balik..
hari2 doa supaya hari2 ini berllu dgn cepat..nak balik rumah..
nak update blog..nak on9..
asyik call mak ditemani dgn air mata...

holah..saya sblum ni sekolah megat dewa ja..
balik tiap2 minggu..rumah dekat x hengat dunia..x pernah nangeh..
mai SMKA YAN..mau x nangeh..2 jam dari rumah..

bila hari nak balik..
ohlamak..pagi tu pkul 6 pagi call bang din..nak mai ambik kul brapa..
bang din tanya habis klas kul brapa..
saya cakap dalam kol 1.30 sbb periksa maybe kluar awal..
dgn bangganya dia ckp kul 1:30 jgk dia smpai..

kita punyalah excited tahap apa lagi..smpai p mana pon jmpa kawan smua tanya ayah depa mai kul brapa..
bila kita tahu ayah depa mai lewat dari kita..kita ketawa kat depa..sbb syok kita dapat balik awal dari depa..
kita syiok sesangat..sampai balik tu trus ambik telekung kat surau bawa blik dorm..ingat bang din dah nak sampai..
kita x smayang pon la kat surau..smayang kat dorm ja..tapi bila call..

bang din dok kat mana???
nerhhh..amekaw..x pi lagi..keta abah guna..

makkkk...kita punya la excited dgn gembiranya..
smpai kita x mandi okeh pagi tuu..sbb excited nak blik mandi kat home sweet home..
klah finee...kita tunggu kat dalam dorm satu jam ja pon..

manusia yg berbaju putih tu la yg mai ambik lewat..impian pun kecundang..dengggg




1 JAM KEMUDIAN...

bang din dah tiba depan asrama dgn kereta kancil kak muteh yg cumil tu..
yooooo..kita syiokkk..dalam otak tu dah trbayang balik2 tu nak mnjerit sbb dah free..
kak2 dorm saya usha bang din..hohohoho..mulanya kita x mau ngaku tu abang kita sbb takut depa kata x hensem..(*sorry lpa diri sebentar..).at least kita ngaku tu abang kita..sbb kita bangga dgn dia okeh..kau ade???

kata kat hilliah kat kak2 lain..
"hampa jangan dok usha sangat..x nampak ka lebai putih tu..alim kot"..
ngeh..ngehh..ngehhh..bangga lorhhh..


bila kita balik..kita kena bising..bawa blik smua baju..kosong loker saya dgn baju..
tapi loker saya pnuh dgn buku...saya x bawa balik buku..
ho la..kita balik lpas exam..msti nak santai2..buku x mau layan dah..

saya berpuas hati dkt sana sbb saya dapat loker besar punya..yg 2 pintu tuhh..kalu kat smkmd saya dapat loker 1 pintu ja..x syiok..dapat loker besar..barang pon banyak gedabak la..baru syiok nak simpan barang..nak sepahkan pon best..

yeyeyeye..dah smpai rumah..baji skolah lantak ahh..x yah tukaq..jom naik atas..layan BFF plok..
komputer adalah BFFku..lalalalala..-.-

kita ingatkan x buka FB 3 minggu notifications pnuh..
caitt..9 ja pon..direct game request..
kita lpa..kawan2 kita smua dok asrama..x mcm dulu..sehari x buka noti dah brpuluh2..sbb dulu kita aktif FB..but now..kita aktif sgalanya..FB kita ketepikan..

klah2..stakt tu je..cma nak mmnuhi request para pembaca je..ecehh..macam la kite bnyak peminat..


pssttt:

kita suka gmbaq yang bawah ni..
kita dah smakin alim..ngeee..persan..


 wsalam..
muahahaha ♥ less than three..



0 comment[s] | back to top