F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

no komen...huh
huhuhu..
dpt kad raya dari seseorang..
blm raya lagi pon dah antq..
pastu ada pula orng kat skolah tu jeles...
bkn jles sbb saya dpt kad raya..
dia jeles kat orng yg antaq kat saya tu...
tpi jgn slh fhm pula..
dia bkn tau pon sapa yg antaq kt saya..

mamat tu klu dah kata gedik mmang gedik betoi..
ssh untuk dnafikan..
berangan ja..
mcm x da bnda lain ka buat..
tensen betui..
p mana ja mst ada dia..
mcm dia dah jadi bodyguard saya..
x suka..x suka..
lemas dan rimas..
nk p mana skit ngan kwn saya suh ckp kat dia..
masa bila dia jadi parents saya..
gdk x pasai2..

kan dah x pasai2 kna ludah free ngan saya..
puas...
tpi dok kacau lagi..


p pasar beli petai sudah,
p skolah buat stylo dpan aku kan dah kna ludah..

fuhhhh..
mujur ni taun last saya.
amn rsa dunia akhirat bila saya kluar kolah tu nnt..
x pyh nk jmpa kwn2 yg jahat ngan saya....
lpakan psal tu..

nnt gmbaq kad tu saya upload dlm blog ni atau kat pesbok saya..
nklah buat korang smua takut2 skit...

huhuhuhuhu..
skian laporan hari ni..
laporan yg mmbencikan hidup ni..
..^__^..

Labels: , , , , , , , , ,


0 comment[s] | back to top