F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

juara2..
huh..
syukur jadi juara...
ketaq juga waktu naik pentas tu..
mula2 naik nak mula dia lupa..
so..
ambik kesempatan tengok mula2..
and then mulakan..
.
.
.
.
.
.
.
.

yes..finally i can do it..
banyak juga yang x leh hafal..
diorang terus turun gitu ja..
tapi aku pon hampair2 mcm depa..
mujur aku bleh hapal hari yang terakhir..
sapa caya..
dalam masa x sampai 1 hari aku bleh hafal 3 m/s..
mmang la waktu tu sangat terdesak..
but finally i can do it..

tapi yang second round tu..
ya allah..
mmang la aku lagi x bleh..
nyesal aku pilih sampul yang kat belakang..
tajuk dia..
kebaikan menyertai kokurikulum..
aku pon main balun ja..


isi dia aku ltk..
  1. mendapat sijil untuk ke skolah menengah..(kat situ orang glk).
  2. sihat dari segi fizikal dan mental..
  3. dapat membiasakan diri dengan bersenam dan mengamalkan gaya hidup sihat..
  4. tiru balik yang nombor 2 tu..

mmang rasa macam nak nangis ja.. 
yang paling bencinya x bleh jumpa abang lori milo and x leh minum milo..
then,lps abis tu..
keputusan..

fanah cita thp2 and hisyam thp 1 x dapat..
me???
when they does'nt say my name..
i think that i not get..
but...
yes..
finally i got no.1..
bersuka ria lah..
tapi dlm suka ria tu tkut juga nak lawan peringkat daerah minggu dpn..
gemuruh jiwa...
semangat mmbara..
dari puncak ingin ke angkasa..
berkalungkan bintang berkelipan..
menyerlah jauh dari biasa...

lebih kurang gitu je....
gemuruh pon smngat i ttp mmbara..
yang pidato first round tu pon..
aku dah tinggal skit isi..aku lupa aku main hentam ja..
lantak la ko..
asalkan aku dah bleh rasa yang aku akan mnang..  
kebetulan lak fanah wak camera jom kita layan kamera dia pola..
posing sana..posing sini..
kat liblary..
mntang2 la liblary tu dah cantik bagai istana skarang.. 
pastu aku jumpa piano digital yang baru dipasang kat bilik muzik kat dlm liblary..
jom kita layan piano tu pula..
best dpat main..
and then i told to teacher anis..
if pancaragam ditubuhkan smula..
i offer myself to play the digital piano..
ingat aku x reti ka main piano..
dulu aku panragam..tapi dsbbkan cikgu mat akhir berpindah so..
pancaragam dibubarkan..
skarang ada teacher anis so,,
pancaragam akan ada smula kan best..
nak tengok gambar aku main pancaragam..
dipersilakan..


ni smua band pancaragam year 2010..ni time ari anugrah cemerlang..
baju kuning yang laki tu bkn conductor..dia cuma main drum bsar tu ja..



ni baru btl tengah main..

aku ddk dkt dpan bdk yang cikgu mat akhir lalu tu..barisan ketiga dari kiri..tmpat ketiga dari blakang..
mmang best sangat..aku dok bleh harap aku bleh main piano yang kat blakang tu..x kena panas..ni kna panas..

tapi ssh gak la nak bernafas sbb waktu tu kena main lagu..
hello trumpet2x..
on the march 2x..
shanghai beach1x(lagunya trlalu panjang)
and..
ala canggung 1x(pon pnjang)
xleh berenti pula tu bila main..main tanpa henti la..

moga2 aku jadi juara pancaragam juga..
juara pidato dah tapi baru skit..nak banyak lagi..
dah la tu..
gambar yang aku posing tu nanti ye..
cik fanah kita blm masuk lagi dlm fb..


Labels: , , , , , , , , , , ,


2 comment[s] | back to top