F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

kesibukan yang disembunyikan..
ok..
dalam kebelakangan ni mmang aku sangat sibuk..
otak pon macam dah kosng..
rasa macam x ingat apa2 pon..
sekarang ni aku sibuk dengan bercerita aku..esok dah nak lawan..
hari ni cikgu2 baru test..masa lebih 5 minit dari jangkannya..
test2..
tup2..
.
.
.
.
.
.
.
.
skripnya ditukar sedikit..
tambah pantun,tambah syair,tambah ayat quran..
tup2
.
.
.
.
.
tengah2 aku dok hafal kat bilik J-QAF..
tzah  ain kata kalau aku dapat no.1,2,3 tazah ain bagi aku RM 10..jangan jeles..
hahahahaha..
x da sapa pon tau..ianya dirahsiakan..
esok dah nak lawan..
antara finalisnya ialah..
aku=bercerita untuk perempuan..
akmal=bercerita untuk lelaki..
mashitoh(pupu aku)=tilawah quran perempuan..
alif haikal=tilawah quran lelaki..
farhanah=hafan perempuan..
ikmal azizi=hafazan lelaki..
nasyid pula..
nur shahila,mashitoh(pupu aku sebagai tekong),farhanah,tina and budak darjah 4..
lupa pula aku nama diorang..
cayok2 zatil..
you can do it..
cayok3..



p/s..
ketaqnya nak lawan esok kat sekolah kebangsaan syed nahar..
sibuk betul..
kalau buka fb pon aku buka seminggu sekali..cam tu ja..x da mood nak buka..sibukkan..
penolong ketua pengawas la katakan..
menunjuk la pula..hahaha
bye..muahahahaha<3<3<3


Labels: , ,


0 comment[s] | back to top